piątek, 18 listopada 2011

Zacznijmy od początku, wyglądasz całkiem ładnie. Jak dla mnie to wyglądasz nawet zajebiście fajnie.

odpoczęłam sobie kilka dni od różnych serwisów społecznościowych, niby trochę mi to pomogło. ale do końca nie jest tak, jak być powinno niestety. gubię się z myślami, ale już i tak jest lepiej. może dlatego, że zaczynam być obojętna. wiem, że nie zasłużyłam na takie traktowanie. w życiu nie ma się zawsze tego, co by się chciało mieć. u mnie to chyba jakaś przypadłość, że zaraz po tym jak jest dobrze, wszystko się wali. w sumie to się już przyzwyczaiłam. nienawidzę najbardziej swojej naiwności, szybkiej ufności w słowa. tyle pięknych słów mi dał.. a tymczasem niosę na ustach uśmiech, mimo, że serce płacze. dobrze, że mam jeszcze przyjaciół wokół siebie. pomagają mi, wspierają. tego teraz potrzebuję najbardziej. cieszę się, że ich mam. dziękuję Bogu za to.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz